6 Nisan 2013 Cumartesi

Sınavda Başarılar

Gönderen Sellcenn zaman: 14:31
Yarın sınava girecek olan hepimize başarılar diliyorum ^^
Ösym  "kalem, kağıt, şeker bizden ;) bi su getirin yanınızda ama şeffaf şişe olsun haa almam sınava, başka da bir şey getirmeyin yasak da yasak" demiş, teşekkür ederiz bari :)
Lakin; hadi yine ben rahatım evden gidip gelecem de (evet, zeki ben memleketimi seçtim ki, uzak verirlerse 'baba transport' tan faydalanabileyim hehe :D) uzakta okuyup, evine gidemeyecek olanları neden düşünmez acaba bu ahjusshiler! Koskoca Ankara'da okul kalmamış gibi bir de uzak veriyorlar...Böyük şeher ya orası, ondan tabii evet...Ne etcek acaba ordaki insanlar, sabah 6 da yola çıkıp, yürüyecekler demi, evet evet, haklısınız, biz onu unutmuşuz, sonra da sınava girerler zaten...
Ösym ahjusshileri taşlamamız bittiğine göre diğer konuya geçebiliriz. Eveett!!! Şimdi sırada YDS Tüyoları *-* Tüyo deyince ne aklınıza geldi bilmiyorum ama benimki psikolojik bir tüyo olacak :) Tüyonun mazisini bir anlatayım sizlere. Ben küççüktüm, minnacıktım :) o zamanlar lgs vardı bizde, liselere giriş sınavı, son sezonu bizdik o sınavın, her ösym sınav ismi ve tarzının değişimi bana denk gelir zaten, hiç alakasız kpds nin de benim gireceğim sene yds olması artık tesadüf olamaz diyorum ben. Benim onlara gıcığım olduğu gibi, ösym ahjusshilerin de bana gıcığı var anlaşılan.
Neyse gene dağıttım konuyu, toparlayayım hemen, ne diyoduk.. Haa.. tüyo ;)

Benim bu tür test sınavlarında, babacığımdan öğrendiğim bir tüyom var efendim :) "yapamadığımız sorunun, zor soru olduğunu bilmek" şimdi böyle yazınca ne alaka diyebilirsiniz ama, sınavda öyle olmuyor. Soruya bakıyorsun, zaten bilmediğin bir sürü kelime var, bir de iyice zorlaştırmışlar, psikolojik olarak morali bozuluyor insanın "yapamayacağım, off" triplerine giriyoruz. Böyle olunca yapacağımız varsa da yapamıyoruz soruyu, for example ben :D Bu huyumu bildiğinden babam her sınava girmeden söyler "zor soru denk gelince 'gül' tamam mı" diye :) soruyu yapamayacağım diye dertlenmek üzereyken babamın bu söylediği aklıma gelir sınavda ve psikolojik olarak kendimi daha iyi hissederim :) kendi kendime "aaa.. bu zor olan sorulardandı değil mi, sorun değil, zaten zor olması için soruluyor, yapamayalım diye soruluyor" diye düşünüp, motive olurum :) böylelikle diğer soruların daha kolay olduğu gibi bir sonuca varıp, psikolojik olarak kendimi daha rahat hissederim :) Eee.. böyle yapınca soruyu çözdün mü bari diyen varsa; evet çözdüğüm oldu ama bir yada iki keredir :D bana göre zor olan soruları genel olarak çözemesem bile, sınavın gidişatını kendimce pozitif hale getirmiş oluyorum ;)
Consequently, (yani sonuç olarak :D) (bak burdan da bir kelime öğrenmiş oldunuz hadi yine iyisiniz :D) bu sınavlarda önemli olan kendimizi motive etmek ;) benim yöntemim bu şekilde, başkasınınki başka şekildedir, ama önemli olan her zaman bizizdir :) kendimizi iyi hissedersek, sınav da iyi geçer, hayat da...
Hepimiz 105 alırız inşallah 
Sınavda başarılar...















0 yorum:

Yorum Gönder

 

Çikolata Delisi Uykucu Balon Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review